مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 10:402021-10-11دانش

رویدادآموزشی چاره جو در حوزه گیاهان دارویی در اردبیل  برگزار شد


به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی استان اردبیل رویداد آموزشی «چاره جو در حوزه گیاهان دارویی» به صورت مجازی برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی استان اردبیل رویداد آموزشی چاره جو در حوزه گیاهان دارویی به صورت مجازی برگزار شد.

عضو هیات علمی جهاددانشگاهی استان اردبیل 19 مهر در این رویداد فناورانه اظهار کرد: برگزاری این رویدادها، زمینه ساز هم افزایی و ارتباط صنعت و دانشگاه در جهت معرفی ظرفیت گیاهان دارویی برای اشتغال و کارآفرینی به ویژه در استان اردبیل است.

مهران اوچی اردبیلی اظهار کرد: رویدادهای چاره جو یک رویداد نوآوری اجتماعی است که معضلات و مسائل اساسی ملی و یا منطقه ای در صنایع، سازمان ها و مراکز تخصصی را کشف کرده و با حمایت کسب وکارها و سازمان های پیشرو نسبت به رفع آن ها راهکار ارائه می دهد که می تواند در حوزه گیاهان دارویی موثر واقع گردد.

وی افزود: علاقه مندی زیادی به طب سنتی در جامعه دیده می شود و با توجه به اینکه طب سنتی مبتنی بر گیاهان دارویی است، تجاری سازی گیاهان دارویی می تواند کمک بزرگی در جهت رونق اقتصادی در مناطق مستعد و غنی از گیاهان دارویی نظیر استان اردبیل باشد که نیازمند برنامه ریزی مستمر و دقیق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویدادآموزشی چاره جو در حوزه گیاهان دارویی در اردبیل  برگزار شد

رویدادآموزشی چاره جو در حوزه گیاهان دارویی در اردبیل  برگزار شد